Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:15:07+01:00
1 nie rozmawiać
2 nie udzielac zbędnych komentarzy
3 słuchać nauczyciela
4. nie jesc
5 nie pic
6 być aktywnym
7 nie przeszkadzac
8 nie krzyczec
9 nie wstawac z miejsca
10 nie chodzic po klasie
6 4 6
2010-01-27T18:16:01+01:00
1. nie rozmawiac z kolegami
2 nie zuc gumy
3 nie przeszkadzac nauczycielowi
4 nie jesc
5 słuchac nauczyciela
6 wypelniac wszystkie jego polecenia
9 4 9
2010-01-27T18:18:46+01:00
1. Nie gadać
2. Nie przeszkadzać w lekcji
3. Nie rzucać przedmiotami
4. Nie przezywać nauczycieli
5. Wykonywać posłusznie czynności
6. Rozwiązywać zadania
7.Zgłaszać podczas lekcji
8.Nie jeść
9. Nie spać
10.Uprzejmie się zachowywać w stosunku do klasy i nauczycieli.
5 3 5