Uzupełnij dialog, wstawiając can lub can't

Alex:Can you swim??
Joe:Yes, I________ (a)
Alex:____________you ski??(b)
Joe:No, I____________(c)
Joe:______________your brother ski??(d)
Alex:Yes.He _________ski very well.(e)


pomóżcie pliska

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:13:59+01:00
Alex:Can you swim??
Joe:Yes, I can(a)
Alex:Can you ski??(b)
Joe:No, I can't(c)
Joe:Can our brother ski??(d)
Alex:Yes.He can ski very well.(e)
1 5 1
2010-01-27T18:14:18+01:00
Alex:Can you swim?
Joe:Yes, I can. (a)
Alex:Can you ski?(b)
Joe:No, I can't. c)
Joe:Can your brother ski?(d)
Alex:Yes.He can ski very well.(e)

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:14:42+01:00
Alex: Can you swim??
Joe: Yes, I can.
Alex: Can you ski?
Joe: No, I can't.
Joe: Can your brother ski?
Alex: Yes. He can ski very well.


;P
4 4 4