Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:23:38+01:00
Lejek szklany służy do przelewania płynów, przesypywania proszków i prostych filtracji.
Palnik spirytusowy i palnik gazowy służy do podgrzewania substancji.
Łapa do probówek - przy jej pomocy montuje się elementy aparatury szklanej do kratownicy lub stojaka.

Tak, różnia się sposobem wykorzystania .
2 5 2
2010-01-27T18:24:53+01:00
Lejek do filtracji
palniki służą do podgrzewania różnych substancji
łapa do probówek do ich przytrzymywania
a te kolby różnią się pojemnością
2 3 2