Odpowiedzi

2010-01-27T18:19:06+01:00
A Jacka jak zwykle nie ma!

Czy aby ta czapka nie jest Marty?

Ten telefon należy do Bartka.

Czemu tak dziwnie patrzysz się na tego kotka?
12 3 12
2010-01-27T18:19:42+01:00
Dzis w szkole nie było Ewy.
Mam miłego krewnego, który zawsze mnie rozśmiesza.
W bibliotece nie było mojej ulubionej książki.
Narysowałam psa, który ma 5 łap.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:21:18+01:00
Nie mogłam znaleźć [kogo czego?] zeszytu
Nie mam [kogo czego] sanek
Nie lubie [kogo czego] zupy np. grzybowej
Chciałam iść [ do kogo do czego] do koleżanki .

mam nadzieje że o to Ci chodzi :***
Licze na naj ;d
31 4 31