1Główna bohaterka piosenki Za górami za lasami

2.wartość rytmiczna o połowę krótsza od ćwierćnuty

3.akord złożony z 3 dźwięków

4.polski mistrz profili renesansowej pochodzący z wielkopolski który mógł konkurować z najwybitniejszymi kompozytorami europejskimi epoki odrodzenia.

2

Odpowiedzi

2010-01-27T18:21:43+01:00
1Główna bohaterka piosenki Za górami za lasami
góralka
2).wartość rytmiczna o połowę krótsza od ćwierćnuty
osemka
3)akord złożony z 3 dźwięków
trójdźwięk
4)nie mam pojecia
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:24:48+01:00
1 góralka
2 ósemka
3 trójdźwięk
4 wacław z szamotuł
1 1 1