Odpowiedzi

2010-01-27T18:20:50+01:00
Głód, pustynie wielkie mrówki afrykańskie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:22:22+01:00
Problemami w państwach Afryki są głównie: bieda - która dotyka wiele państw Afryki Północnej oraz Środkowej. Choroba, a co za tym idzie brak pieniędzy na leki. Często biedniejsze państwa Afryki nie mają funduszy na pomoc najuboższym w kraju. Do niektórych krajów docierają jedynie misjonarze. Innym problemem jest także nasilający się terroryzm np. w Somalii.
1 4 1
2010-01-27T20:18:40+01:00
Problemami jest bieda panuje tam głuód:):):)