Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:21:57+01:00
Wewnetrzne: tasiemiec, glista ludzka, prądki gruźlicy, owsiki
zewnetrzne: kleszcz, komar, mszyca, wesz, pijawka



Komar: krew
Kleszcz: nie wiem
Pijawka: krew
Mszyca: tez krew
1 1 1
2010-01-27T18:22:15+01:00
1.
-pasożyty wewnętrzne: tasiemiec, glista ludzka, owsiki, prądki gruźlicy.
-pasożyty zewnętrzne: kleszcz, komar, mszyca, pijawka.

2.
-komar : krew ssaków
-kleszcz: krew ssaków
-pijawka:krew ssaków
-mszyca: soki roślin