Wskaż zaimki w podanych przysłowiach.Zwróć uwagę,że nadają one przysłowiom ogólny charakter.

*Kto pod kim dołki,ten sam w nie pada.
*Coś uczynił dobrego,nie żałuj nigdy tego.
*Kto nikogo nie kocha,tego nikt nie kocha.
*Kto rano wstaje,temu Pan Bóg daje.
*Jakie wychowanie,taki obywatel.

2

Odpowiedzi

2010-01-27T18:20:33+01:00
*ten
*tego
*tego
*temu
*taki
45 4 45
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:32:06+01:00
` ten .
` tego.
` tego.
` temu .
` taki .

dasz najj . # ?
60 4 60