Jak rozumiesz słowa profesora Dmuchawca: "Do ludzi trzeba wyciągać rękę. Trzeba. Możemy się nie doczekać odzewu. Ale jeśli nie wyciągniemy ręki, to odzewu nie doczekamy się z całą pewnością". Rozważ tę wypowiedź w łuższej pracy pisemnej. prosze o pomoc potrzebne na jutro:)

2

Odpowiedzi

2010-01-27T18:24:27+01:00
Moim zdaniem chodzi o to ze trzeba pomagac ludziom nie tylko wtedy kiedy nas o to prosze ale zawsze bo gdy mu bedziemy potrzebowac pomocy oni moga pomoc nam:) a jesli bedziemy sie odwracac jesli ktos bedzie potrzebpwal pomocy to w przyszlosci my tej pomocy takze nie dostaniemy
42 4 42
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:25:04+01:00
Ja myślę tak:
Chodzi mu o to, że każdemu człowiekowi trzeba pomagać. Temu lepszemu, gorszemu czy nawet i biednemu. Każdy jest człowiekie, który potrzebuje drugiej osoby. Nie możemy być egoistami i myśleć: "A nie pomogę mu, bo on też mi nie pomógł i pewnie nie pomoże..." . Nie! nawet jeśli ta osoba, potrzebująca nigdy nie pomogła nam, my musimy "otworzyć się na miłość".
63 4 63