Odpowiedzi

2010-01-27T18:26:34+01:00
Butele poniewaz czy wyzej tym jest ostrzejsze powietrze i nie da sie nim oddychac kurtke i rekawice no to wiadomo bo jest zimno strasznie bo czym mrozniej tym bardziej swieci slonce i promienie odbijaja sie od sniegu i bardzi raza w oczy
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:27:05+01:00
A) gdyz góry te są tak strome iz inaczej nie mozna było by sie jak na nie wspiąć

b) W górnej części góry jest taka mała ilość tlenu że nie było by czym oddychać

c)zeby mogli cokolwiek widzieć

d) na wyskości powyżej 4000m.n.p.m jest tam tak zimno ze by zamarzli
1 1 1
2010-01-27T18:30:47+01:00
A) Ażeby ułatwić wspinaczkę górską . Te przyrządy służą do zaczepiania się o skały podczas wspinaczki.
b) Himalaje leżą nawet na wysokości 8000 tys. km a na tak drastycznych wysokościach jest wysokie ciśnienie zmniejszona ilość tlenu i występują spore trudności z oddychaniem.
c) Służą one do tego, że tam słońce odbija się od śniegu i mocno razi w oczy więc okulary ułatwiają widoczność.
d) Kurtka i rękawice są niezbędne do utrzymania prawidłowej temperatury ciała, gdyż na tak dużych wysokościach występują bardzo ujemne temperatury.
1 3 1