Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:22:05+01:00
W Europie monarchiami są:

* Andora Księstwo Andory
* Belgia Królestwo Belgii
* Dania Królestwo Danii
* Hiszpania Królestwo Hiszpanii
* Holandia Królestwo Niderlandów
* Liechtenstein Księstwo Liechtensteinu
* Luksemburg Wielkie Księstwo Luksemburga
* Monako Księstwo Monako
* Norwegia Królestwo Norwegii
* Szwecja Królestwo Szwecji
* Wielka Brytania Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
* Watykan Państwo Miasto Watykańskie
4 4 4
2010-01-27T18:22:53+01:00
Europejskie monarchie:
Księstwo Andory
Królestwo Belgii
Królestwo Danii
Królestwo Hiszpanii
Królestwo Niderlandów
Księstwo Liechtensteinu
Wielkie Księstwo Luksemburga
Księstwo Monako
Królestwo Norwegii
Królestwo Szwecji
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
Państwo Miasto Watykańskie
3 5 3
2010-01-27T18:23:00+01:00
1. Księstwo Andory
2. Królestwo Belgii
3. Królestwo Danii
4. Królestwo Hiszpanii
5. Królestwo Niderlandów
6. Księstwo Liechtensteinu
7. Wielkie Księstwo Luksemburga
8. Księstwo Monako
9. Królestwo Norwegii
10. Królestwo Szwecji
11. Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
4 4 4