Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:24:59+01:00
Holandia anglia dania Szwecja Hiszpania Watykan Monako Liechtenstein Belgia norwegia luksemburg
2010-01-27T18:26:54+01:00
Belgia
Hiszpania
Monako
Norwegia
Holandia
Anglia
Luksemburg
Liechtenstein
Dania
Watykan
Szwecja
2010-01-27T18:28:28+01:00
- Holandia
- Anglia
- Dania
- Szwecja
- Hiszpania
- Watykan
- Monako
- Liechtenstein
- Belgia
- Norwegia
- Luksemburg


;P
1 5 1