Odpowiedzi

2010-01-27T18:28:22+01:00
Sahara- afryka
Kalahari- afryka
Namib- afryka
Ar-Rub-al-Chali- afryka
Gobi -azja
Takla Makan - azja
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:29:03+01:00
1. Ar-Rub-al-Chali – południowo-wschodnia część Półwyspu Arabskiego, głownie w Arabii Saudyjskiej.
2. Gobi - wyżynny obszar stepów, pustyń i półpustyń w Mongolii i Chinach
3. Takla Makan – zachodnie Chiny
4. Kara-Kum – Turkmenistan na Nizinie Turyńskiej
5. Kalahari – południowo – zachodnia część Kotliny Kalahari w Afryce Południowej
6. Wielka Pustynia Piaszczysta - północna-zachodnia Australii
7. Sahara - północna Afryka
8. Namib - Namibia
9. Pustynia Libijska - Libia, Egipt, Sudan
31 4 31
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:34:44+01:00
Afryka-Sahara
Azja - Takla Makan
Afryka - Namib
Afryka - Kalahari
Afryka - Ar-Rub-al-Chali
Azja - Gobi

10 3 10