Odpowiedzi

2010-01-27T18:25:34+01:00
Święty paweł został patronem miłości dlatego że zabujców i dobrych ludzi kochał tak samo
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:25:43+01:00
Sw. Paweł jest nazywany " apostołem miłości ", ponieważ napisał hymn o miłości. Jest to pieśń pochwalna, jak również próba wytłumaczenia, czym jest miłość, wyliczająca jej cechy.
Hymn o Miłości jest częścią 1 Listu św. Pawła Apostoła do Koryntian. List ten powstał jako owoc podróży misyjnej św. Pawła do Koryntu odbytej prawdopodobnie w 51 i 52 roku (18 miesięcy). W tym czasie św. Paweł głosił w Koryncie Ewangelię Chrystusową [Dz 18, 1-18].

List napisany został podczas pobytu Apostoła w Efezie; zaś wzmianka o zamiarze rychłego opuszczenia tego miasta każe przypuszczać, że List doczekał się zredagowania około 56-57 roku.
dasz najj . ? #
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:26:43+01:00
Bo leczył swoimi rękoma.
I był uznawany przez wszystkich najważniejszym człowiekiem na świecie.Kochał wszystkich nie ,że ktoś był czarne czy biały czy kolorowy po prostu kochał ich.