Odpowiedzi

2009-10-04T17:51:53+02:00
1. Podbicie Kanaan przez plemiona Izraelskie.
2. Założenie państwa Izrael.
3. Panowanie króla Dawida.
4. Zdobycie Jerozolimy.
5. Uczynienie z stolicy z Izraela.
6. Śmierć Dawida.
7. Panowanie jego syna Salomona.
8. Zbudowanie Świątyni Jerozolimskiej.
9. Śmierć Salomona.
10. Podział królestwa na Judę i Izrael.
11. Podbicie Izraela przez Babilończylów.
12. Ułaskawienie Żydów przez Cyrusa III i powrót do ojczyzny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T18:30:49+02:00
-Opuszcenie miasta Ur pod wodzą Abrahama w 18 w.p.n.e.
-Przybycie do Palestyny.
-Przybycie do Egiptu.
-Ucieczka z Egiptu pod wodzą Mojżesza.
-Utworzenie królestwa Żydowskiego przez Saula.Jego najwybitniejszymi władcami byli Dawid i Salomon.
-Podział na dwa królestwa Izrael i Judea.
-Podbój Palestyny przez Babilończyków w 6 w.p.n.e.
-Po 50 latach niewoli wrócili do Palestyny
2 5 2