Odpowiedzi

2010-01-27T18:32:41+01:00
Dzięki przyjęciu chrztu od Czech Mieszko I włączył swoje państwo w zachodni krąg kultury .
2010-01-27T20:00:51+01:00
Najczęściej przyjmuje się, że była to decyzja polityczna, mająca zbliżyć Mieszka z Czechami i ułatwić działania na Połabiu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:18:09+01:00
Ponieważ bał się przejęia kontroli przez niemcy najpierw kościoła a potem całego państwa pod pozorem misji chrystianizacyjnych