Odpowiedzi

2009-10-04T14:13:25+02:00
6/7 km ~ 0,85 km

0,85 > 0,7

jurek przebył dluższa drogę
12 3 12
2009-10-04T14:14:29+02:00
6/7km=0,86km
odp jurek przeszedł dłuższą drogę
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T14:16:00+02:00
Dłuższą drogę przebył Jurek.
Oby dwa ułamki 7/10 i 6/7 doprowadzamy do wspólnego mianownika
7/10 * 7= 49/70 - droga pokonana przez Marka
6/7 *10= 60/70 - droga pokonana przez Jurka

49/70<60/70
25 4 25