Zadanie mojej siostry z 1 klasy hehe z pozoru łatwe

1,2,3,4

Igor ma dla nas ser,
... lemoniad i ... jajek,
... ciastek nam rozdaje

... robi za kratke

Napisz w kratkach kolejne liczby
przeczytaj wyliczankę na głos
Klaszcz tyle razy ile wskazująkolejne liczby
Narysuj tyle ciastek ile rozdaje Igor

Chodzi o to że nie pasuje jedną lemoniad
jak ktoś ma pomysł niech pisze FASt!!!
z góry dzięki

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:00:47+01:00
5 lemoniad 6 jajek 7 ciastek
tak po kolei liczby jak tam wczesniej jest 1234 no to nastepne liczby są 5 6 7 itd.
2010-01-27T20:16:56+01:00

1,2,3,4

Igor ma dla nas ser,
5 lemoniad i 6 jajek,
7 ciastek nam rozdaje

8robi za kratke