Odpowiedzi

2010-01-27T18:36:47+01:00
Kodeks nie zabijaj bądż mądry najpierw sąd chyba że podczas bitwy.
ubiur: czerwone i czrne nażuty stalowe zdroje miecz tarcza
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:43:59+01:00
Rodzaje broni : miecze,topory,kopie,kusze,łuki,(tarcze)
Cechy rycerza : odwaga,szlachetność,bohaterskość,honorowość,waleczność,wierność,siła,pobożność(religijność)
Rodzaje ubioru : czapki(czerwone,niebieskie),narzuty(Krzyżacy - białe z czarnym krzyżem)
5 2 5