Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:33:06+01:00
Warto stworzyc jakies kołko w ktorym mozna by realizowac np rozne wycieczki z kulturą lub roze zadania i zagatki albo jakąs grope uczniow ktore bedą robic apele bedą realizowac konkursy zwiąxzane z tymi rzeczami jak pozbycie sie wulgaryzmow i o kulturze
2010-01-27T18:37:19+01:00
Z wulgaryzmami mozna sobie porodzić tak ze uzywamy ich na co dzien i przez wszystkich wtedy nikt nie zwracał by na nie uwagi a z kultura wypowiedzi to nie wiem