Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:34:48+01:00
Der Rennfahrer -kierowca rajdowy(aktiv teilnehmen an Wettlauf)-bierze udział w wyścigach
der Informatik -informatyk(er repariert Computer er unterrichtet ander )-naprawia komputery uczy innych
der Fotograf -fotograf(er macht Fotos ) -robi zdjęcia
  • Duli
  • Rozwiązujący
2010-01-27T18:36:40+01:00
Kierowca( der Fahrer) -fahren
fotograf(der Fotograf)-fotografieren