Odpowiedzi

2010-01-27T18:32:40+01:00
Z2

12m = 1200cm
20m = 2000cm

1200cm : 200 = 6cm
2000cm : 200 = 10cm

Z1

1 cm - 15km
1 cm - 30m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:33:18+01:00
1. Zamień na skalę mianowaną
1:1500000
1 cm - 1500000 cm
1 cm - 15 km

1:3000
1 cm - 3000 cm
1 cm - 30 m

2. Podwórko ma kształt prostokąta o wymiarach 12m na 20m. Jakie wymiary będzie mieć to podwórko w skali 1:200?

12 m - 1200 cm
20 m - 2000 cm

1200 ÷ 200 = 6
2000 ÷ 200 = 10
Będzie miał wymiary 6 m i 10 m.
1 5 1
2010-01-27T18:34:27+01:00
Zad1

1cm-5km
1cm-30m

zad2

1cm-2m
12m:2=6cm
20m:2=10cm
Odp:To podwórko w skali 1:200 bedzie mialo wymiaru 6cm na 10cm.