Odpowiedzi

2010-01-27T18:43:09+01:00
Cause-przyczyna,powód
consider-uważać,rozważać
packed lunch- zapakowany lunch?napełniony lunch?? :)
sales assistant-Pomocnik transakcji

attend-uczęszczać
close-zamykać
shot-strzał
semi formal- pół formalny

wiem że nie wszystkie,ale nie mam pojęcia co znaczy reszta.
Mam nadzieje że tyle się przyda.
Powodzenia :)

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:05:09+01:00
Cause - powodować
consider - uważać
packed lunch - spakować lunch
sales assistant - asystent sprzedaży
throttle - gardło ( jako rzeczownik), udusić, dławic (jako czas.)
attend - służyć, posłużyć
close(in letter) - w piśmie hm.. no to moze - ciasny, szczelinie, gesto,
shot(=photo) - zdjęcie, strzał
step back- krok wstecz
semi-formal - pół formalny

Wszystkich niestety ni wiem ; ).