Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T14:17:18+02:00
Ponieważ Maryja w październiku objawiła się dzieciom z Fatimy.
2009-10-04T14:19:11+02:00
Miesiąc październik jest miesiącem Maryjnym, ponieważ w październiku w kościele odmawia się różaniec, dzięki któremu Maryja wstawia się za nami do Pana Boga.
2009-10-04T14:23:10+02:00
Miesiąć październik jest miesiącem Maryjnym ponieważ odmawiane są różańce.