Odpowiedzi

2010-01-27T18:37:53+01:00
1.Zachowywać porządek na półkach
2.Nie niszczyć książek
3.Zachowywać spokój i ciszę
4.Nie przeszkadzać innym w czytaniu bądź odrabianu prac domowych
5.Przychodzić do biblioteki w wyraźnej potrzebie

1.Nie jeść ani nie pić przy komputerach
2.Nie biegać gdyż niechcący można zwalić monitor
3.Nie wchodzić na strony niedozwolone
4.Nie niszczyć sprzętów
5.Wyłączać i logować się za zgodą nauczyciela
18 4 18
2010-01-27T18:38:32+01:00
1. W bibliotece należy zachować ciszę.
2. Nie wolno wnosić jedzenia ani picia.
3. Należy zachować czystość i porządek.
4. Należy wyłączyć sygnały dźwiękowe w telefonach itp.
5. Zabronione jest głośne nastawianie odtwarzaczów osobistych.
6. Zabronione jest spożywanie alkoholu i palenie tytoniu.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:39:49+01:00
Zasady obowiązujące w pracowni komputerowej:
1.Do pracowni nie należy wchodzić z jedzeniem.
2.Uczniom nie wolno wgrywać własnych plików na komputerach szkolnych.
3.Z komputerem należy obchodzić się ostrożnie aby go nie uszkodzić
4.Nie wolno włączać komputerów bez zgody nauczyciela.
5.Obok komputera nie wolno kłaść magnesów i ostrych narzędzi.
6.Nie ściągać z internetu plików na komputer bez zgody nauczyciela.
10 3 10