Odpowiedzi

2010-01-27T18:39:35+01:00
Aby stać się żyzną glebą, musimy wydać obfity plon. Aby tego dokonać, musimy pomagać innym w ich problemach i często chodzić do kościoła. Powinnyśmy jak najczęściej uczestniczyć w sakramencie pokuty i komunii św.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:48:13+01:00
"Chcemy stać się żyzną glebą, aby wydać plon." Moim zdaniem te słowa polegaja na tym iż człowiek, aby coś osiągnąć musi wykazać ku temu chęci. Jeśli na czymś nam zależy to nie możemy od razu się poddawać, musimy ku temu dążyc,realizowac wszystko co jest z nim związane. Wielu z nas myśli, że jeśli nam na czymś zależy to bez walki i tak prędzej czy później to osiągniemy.Wcale tak nie jest. Marzyć jest łatwo, ale by spełnić to marzenie trzeba juz wielu stara. Ale to nie chodzi tylko o to. Powinnismy również korzystać z Sakramentu Pokuty, aby jak najczęściej móc przyjąć Pana Jezusa do swojego serca. Powinniśmy uczestniczyć we Mszy Świętej i być otwartymi na potrzeby innych.
1 5 1