Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:38:14+01:00
1.Żyrafa ma długą szyję aby łatwiej mogła dosięgnąć pożywienia,które jest wysoko i także dzięki długiej szyi ma większe pole widzenia i łatwiej może zobaczyć drapieżcę.
2.Słoń ma trąbę po to,żeby chwytać nią pożywienie,a także do schładzania się wodą oraz wygrzebywania błota.

To na tyle ;)
Proszę o naj :*
38 4 38
no
joasia wejdz na sexy lala
tam som koty poduszki obrazy psy i takie tam
⚫Ⓜ
hybrydy grubym funkcyjnych futurystyczne
2010-01-27T18:38:33+01:00
Żyrafa ma długą szyję ponieważ jest roślinożerna i musi dostać się do wysokich roślin.Słoń ma trąbę ponieważ nie dosięga do roślin które rosną wysoko dlatego że ma krótką szyję , trąba służy mu też do mycia
27 1 27