Odpowiedzi

2009-10-04T14:26:29+02:00
1. Wcięcie akapitu robisz przyciskiem " TAB "

2.Tabulator słuzy do przechodzenia do następnej kolumny.

3.Nie wiem ;//
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T14:42:06+02:00
Zad 1
Jak ustawić wcięcie pierwszego akapitu.
Zaznaczasz tekst, klikasz na nim prawym i wybierasz akapit. Jest tam opcja wcięcie

zad 2
Co to tabulator.
Tabulator stanowi ręczne wstawienie wcięcia

zad 3
Jak ustawić rozmieszczenie tabulatora.
Format tabulatory ustawiasz sobie tabulatory. Moga być w postaci ..........(kropek), bądź innych znaków
3 5 3