Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:54:13+01:00
Ja jakbym miala manifestowac no to glownie plakaty, tabliczki,koszulki9 na ktorych pisze ta forma manifestu)jakies hasla okrzyki. A to co widze jak inni manifestuja to tez widze plakaty lub rozne zloty osob manifestujacych. Malowanie o murach napisow i hasel zwiazanych z ta manifestacja i sprzeciwem ;)
2010-01-27T19:01:13+01:00
Mariolu ja myślę podobnie jak koleżanka. Dopowiedziałabym do tego jeszcze rozmowy o naszych sprzeciwach, tzn. spróbować ustalić złoty środek i organizować bunty. ;))