Na ile MAKSYMALNIE części można podzielić płaszczyznę czteroma prostymi. Wykonaj odpowiedni rysunek poglądowy.

P.S: Z odpowiedzi wynika, że można podzielić płaszczyznę na 11 części, ale ile razy bym nie rysowała, to najwięcej wyszło mi 10... może ktoś myśli bardziej logicznie niż ja... ^.^

2

Odpowiedzi

2010-01-27T18:40:42+01:00
Rysowałam kilka razy i zawsze wychodzi 11. ;] proszę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:14:14+01:00