Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:33:51+01:00
1.
Komedia- "Głupi i głupszy"
Fantasy- "Władca Pierścieni"
Horror- "Sierociniec"
Film przygodowy- "Sherlock Holmes"
Animowane- "Epoka Lodowcowa"
Dramat- "Ocaleni"
Film dokumentalny- "Napisana przyszłość"

2.
Ty: Czy są jakieś specjalne środki bezpieczeństwa, które należy stosować w ferie?
Policjant: Tak. Powinno się uważać nie tylko podczas wyjazdów, ale także we własnym domu.
Ty: Jakie mogą być niebezpieczeństwa w domu?
Policjant: Na przykład włamywacze. Powinno się uważać na to, kogo wpuszczamy do domu.
Ty: Jak mamy poznać, czy osoba która do nas przyjdzie nie jest przestępcą?
Policjant: Najlepiej nie wpuszczać do domu nikogo, kiedy jesteśmy sami. Jeśli ktoś podaje się za listonosza, bądź hydraulika należy powiedzieć mu, żeby przyszedł później.
Ty: Co robić, jeśli ktoś będzie stał pod drzwiami i nie da za wygraną, jeśli tak mu powiem?
Policjant: Najlepiej zadzwonić do rodziców i spytać się, czy taka osoba rzeczywiście miała przyjść, w przeciwnym wypadku powinno się zawiadomić policję.
Ty: A poza domem co może nam grozić?
Policjant: Szczególnie należy uważać na jeziora. Nawet jeśli jest ogromny mróz, tafla lodu może być cienka. Nie powinno zapominać się też o bezpieczeństwie na stoku, chyba, że chce się spędzić reszte ferii w szpitalu.
Ty: Bardzo dziękuję panu za udzielenie wywiadu. Do widzenia.
Policjant: Dowidzenia.

3.

1. Naszykować plecak oraz wszystkie potrzebne przedmioty
2. Otworzyć plecak
3. Zacząć układać przedmioty w środku plecaka, zaczynając od najcięższych rzeczy
4. Mniejsze rzeczy schować z boku plecaka, jednak w taki sposób, żeby się nie pogięły i nie uszkodziły
5. Nie pakować rzeczy takich jak portfel, bądź dokumenty (należy je nosić przy sobie)
6. Starannie zamknąć plecak, należy uważać, aby nic nie wypadło!
7. Plecak jest spakowany!
3 3 3
2010-01-27T19:42:35+01:00
1. Komedie: Galerianki.
Horrory: Zmierzch.
2.
-Dzień dobry panie policjancie. !
-Dzień dobry.!
-Jak mija panu dzień ?
-A bardzo dobrze dziewczynko.A jakie masz plany na tegoroczne ferie zimowe?
-Jeszcze nie wiem. Ale może wyjadę do babci do Poznania.
-A wiesz, że musisz bardzo uważać?
-Tak, wiem. Będę bardzo ostrożna. Wyślę panu pocztówkę.
3. śpiwor, apteczka, ubrania, buty, lataraka, nóż.

;) moze bycc ?