Odpowiedzi

2010-01-27T18:42:03+01:00
-dlatego że to jedno z tych miejsc w których płyty tektoniczne nacierają na siebie bardziej niż w innych;
-
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:42:39+01:00
Na wschodnich wybrzeżach Azji występuje wiele wulkanów,ponieważ jest tam wysoki wskaźnik trzęsień ziemi.Płyty tektoniczne nachodzą wtedy na siebie a magma wypływa z wnętrza Ziemi.

I to by było na tyle.

Proszę o najlepszą odpowiedź :*
26 4 26
2010-01-27T18:43:35+01:00
Ponieważ jest to tak zwany „ognisty pierścień Pacyfiku”,
Znajduje sie tam wiele wulkanów ponieważ pokrywa się z krawędziami płyt. Tak zwane zjawiska teoria tektoniki płyt litosfery, które sie ze sobą stykają ; ).
7 3 7