Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:43:35+01:00
Uwaga!
dom do sprzedania!
znajduje się na niewielkim wzgórzu pod warszawą. jego główną atrakcją są odwiedzające go duchy po 23.00. cena do negocjacji. dom dostarcza również ekstremalne przezycia i opdrobinkę adrenaliny . osoby które są funami mocnych wrazeń proszę o kontakt tel.022 456/89/96

8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:44:06+01:00
Sprzedam dom woda prąd na wysokim +
atrakcyjnym jest że wypasiono straszy .
zapraszam zapraszam serdecznie wszystkich obecnych zainteresowanych.
2 3 2
2010-01-27T18:45:03+01:00
Sprzedam dom w którym straszy na ulicy Sezamkowej 46a.Chętnego do kupienia tego domu proszę o kontakt 683629364.
UWAGA!
PIERWSZEMU KLIJENTOWI DAM MEBLE GRATIS.
6 3 6