Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:49:28+01:00
-likwidacja pogańskich wierzeń, wprowadzenie jednej, wspólnej dla wszystkich religii
-zjednoczenie się plemion w jedno państwo
-ziemie polskie nie mogły być podmiotem ataku w celu chrystianizacji
-doświadczenie w dziedzinie prawa, administracji i polityki.
-podniesiony został prestiż państwa polskiego i wzrosło jego uznanie na arenie międzynarodowej
2010-01-27T18:50:26+01:00
Moim zdaniem korzyści dla polski wynikające z chrześcijaństwa
są takie:

naród chrześcijański jest zgodny i na szczęście w wielu krajach on przeważa

większość żyje na świecie chrześcijanów wiec nie toczą sie walki o religie