Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:48:54+01:00
A²×b²=c²
8²×5²=c²
64×25=c²
1600=c²
c=√1600
c=80

Wysokość jest równa 80
2010-01-27T18:50:54+01:00
W trojkacie prostokatnym o wymiarach 6cm, 8cm, 10cm wykreslono wysokosc opuszczona na przeciwprostokatna.Oblicz dlugosc tej wysokosci.
P=1/2*6 cm*8cm= 24 cm²
Z tego samego wzoru
P= 1/2 *c*h
24cm²= 1/2*10cm*h/
24cm²=5cm*h/:5
h= 24/5 cm
2010-01-27T20:38:41+01:00
6cm*8cm/2=24cm²
10cm*h/2=24cm²
h=4,8cm