Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:50:33+01:00
Dane:

200cm2 - powierzchnia

1 ha = 100.000.000 cm2

200 cm2 = 0,00000002 ha

SKALA 1:25000

0,00000002 x 25000 = 0,00005 ha
1 5 1
2010-01-27T18:52:12+01:00
2010-01-27T18:58:59+01:00
200cm²//na mapie
oczywiście w skali 1 : 25000 // 1cm na mapie jest równy 25000cm w terenie

200cm²*25000=5000000cm²//w rzeczywistości
5000000cm² = 500m² = 5 arów = 0,05 hektara

100m² = 1 ar
100 arów = 1 hektar
1 5 1