Odpowiedzi

2009-10-04T14:27:11+02:00
100-10-8=82 - tyle Kasi zostalo zlotych wiec niestarczy jej na kalkulator.
Brakuje jej 3 zlotych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T14:27:33+02:00
Piornik = 10 zl
kredki = 8 zl
10zl + 8 zl =18zł
100 zl bo to jest wszystko to co ma
czyli
100- 18 zl = 82 zl
A kalulator kosztuje 85 wiec nie starczy jej na klkulator ;)
Pozdrawiam
Naj???
1 5 1
2009-10-04T14:29:45+02:00
100zł-10zł-8zł=82zł

Odp. Kasi nie starczy na kalkulator