Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:48:33+01:00
Awokado
Durian
Gujawa
Kaki
Karambola
Kiwano
Kuruba
Liczi
Marakuja
Miechunka jadalna
Opuncja figowa
Owoc Szarona
Papaja
Pitaja
Rambutan
Tamarillo

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:48:37+01:00
Flaszowiec miękkociernisty

Flaszowiec peruwiański, inaczej cherymoja, czerymoja, jabłko budyniowe


Cytron


Kumkwat

Liczi chińskie, śliwka chińska, litchi


Papaja


Salak

Persymona, inaczej: kaki, sharon, jabłko orientu, hurma wschodnia

Karambola, Oskomian pospolity


Tamarillo, Cyfomandra, Pomidor drzewiasty, Zgarbka grubolistna, Zgarbka burakowata

Pitaja, Hylocereus undatus
2010-01-27T18:50:06+01:00
Banan, ananas, arbuz, kiwi, granat, mango