Odpowiedzi

2010-01-27T18:53:20+01:00
600g=0,6kg
v- objętosc klocka
v=600/0,6=1000
v=a•a•a
a=10
20 3 20
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:53:36+01:00
A = ?
d = 600kg/m³
m = 600g = 0,6 kg

d = m/V
V = a³

d = m/V /*V
d * V = m / :d
V = m/d
V = m/d
V = 0,6 kg / 600kg/m³
V = 0,6 kg / 600kg/m³
V = 0,001m³

V = a³
a³ = 0,001m³ /³√
a = 0,1m
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:59:11+01:00
Dane: szukane:
m=600g=0,6kg V=?
d=600kg/m³

V=m/d

V=0,6kg/600kg/m³
V≈0,001m

∛0,001m=0,1m
27 3 27
Co oznacza te "d"
źle
objętość liczy się na odwrót tzn. v=gęstość÷masa