Odpowiedzi

2010-01-27T19:24:50+01:00
M = 40 kg
V = 600 m/s (napisałeś jednostkę s^2 ? , to jest jednostka przyspieszenia a nie prędkości, pomyliłeś się?)
Ek = ?
Ek = m * V^2/2
Ek = 40 kg * (600 m/s)^2/2
Ek = 20 kg * 360000 m^2/s^2 ; [kg * m^2/s^2 = [J]
Ek = 72 00000 J = 7,2 MJ ; (mega = milion)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:41:43+01:00
Ek = X
Ek = m * V²÷2
Ek = 40 kg * (600 m/s)²÷2 <2jka sie skróciła z 40 :P
Ek = 20 kg * 360000 m/s²
Ek = 72 00000 J = 7,2 MJ.
1 5 1