Odpowiedzi

2010-01-27T18:52:43+01:00
Ulica Lipowa ma 2124m długości
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:54:48+01:00
Jeśli po obuch stronach posadzono 1416 drzew to po jednej stronie posadzono:
1416 : 2 = 708
Drzewa posadzono co 3 metry więc wystarczy wykonać mnożenie i będziemy znali długość ulicy lipowej
708 x 3 = 2124m
1 5 1
2010-01-27T18:57:36+01:00
Po obu stronach posadzono razem 1416 drzew. Czyli na jedną strone ulicy wypada:

1416:2=708

wypada 708 drzew.

Jeśli odległość między drzewami wynosi 3m to wystarczy ze pomnożysz 3 m razy ilość drzew po jednej stronie:

3×708= 2124 m

ODP. Ulica lipowa ma długość 2124m.
1 5 1