Odpowiedzi

2010-01-27T18:52:34+01:00
Myślę że będzie trzeba napisać ulubiony fragment
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:52:55+01:00
1. Jak nazywa się głowny bohater powieści?
2.Jak Santiago nazwał wielką rybę?
3.Jak nazywał sie chłopiec z którym się przyjaźnił rybak?
4.Dlaczego ludzie śmiali się z rybaka?
2010-01-27T21:31:39+01:00
Http://test.4free.pl/test/360726/19490
fajna strona z testem ;)