Uporządkuj nazwy gazów szlachetnych wraz z ich zastosowaniami.

1. Krypton
2. Neon
3. Ksenon
4. Hel

~

a) telewizory plazmowe
b) reaktory jądrowe
c) lampy stroboskopowe
d) technika oświetleniowa (żarówki i lampy jarzeniowe)
e) gaz nośny w balonach, składnik gazów anastezjologicznych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:55:34+01:00
1. Krypton
c) lampy stroboskopowe
2. Neon
d) technika oświetleniowa (żarówki i lampy jarzeniowe)
3. Ksenon
a) telewizory plazmowe
4. Hel
e) gaz nośny w balonach, składnik gazów anastezjologicznych
b) reaktory jądrowe


1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:55:48+01:00