Proszę niech odpowiedzą mi ci którzy na pewno wiedzą
To dla mnie ważne!!!!!!!!!!!!

Które organizmy przeprowadzają fotosynteze?
* sinice
* marszczyn
* pantofelek
* drożdże
* euglena
* pleśniak
* okrzemki
* porost

Ps. Jest to zadanie 2 str. 29 z ćwiczeń do biologii dla kl. 1 gimnazjum Zyty Sendeckiej, takie listki na górze i pół pomarańcvzowa

WAŻNE
SZYBKO

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:01:20+01:00
Nie jestem pewna, ale chyba sinice, euglena, porost i okrzemki
2010-01-27T19:08:09+01:00