Odpowiedzi

2010-01-27T18:57:27+01:00
200m oznaczamy jako a
przeciw prostokątna trójkąta ma a√2 (a pierwiastków z dwóch, pisze bo nie wiem czy to to cos rozczytasz;p), a skoro a=200m to a√2=200√2

Odp. Ścieżka ma 200√2 m.

Liczę na naj;))

P.S. ścieżka utworzyła ci trójkąt prostokątny równoramienny, do którego jest przypisany konkretny wzór na liczenie boków trójkąta, przyprostokątne zawsze są oznaczane literką 'a' a przeciw prostokątna to 'a√2' ;)) takie wyjaśnienie; DD
1 1 1
2010-01-27T19:07:21+01:00
(200)²+(200)²=x²
40000+40000=x²
x=√80000
x=√400*200= 20√2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T20:19:21+01:00
Pitagoras
a²+b²=c²
(200m)²+(200m)²=c²
40000m²+40000m²=c²
80000m²=c²
√80000m²=c
√40000*2m²=c
200√2m=c
1 5 1