Odpowiedzi

2009-10-04T14:40:35+02:00
Wspólne:
słabo się utleniają, są metalami szlachetnymi
różne:
gęstość, kolor
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T17:06:54+02:00
Cechy wspólne:
1) Są metalami szlachetnymi
2) Mają metaliczny połysk

Dodatkowo:
3) Są wykorzystywane w jubilerstwie
4) Przewodzą prąd elektryczny
5) Przewodzą ciepło
6) Mają ten sam stan skupienia
7) Nie mają zapachu

Cechy różniące:
1) Inna barwa
2) Różne wagi

Dodatkowo:
3) Różna temperatura topnienia
2009-10-04T17:17:20+02:00
Wspólne metale szlachetne, Nie rdzewieją,
Różniące - KOLOR,