Proszę o pomoc!!!
Przekształć iloczyny na sumy:
a)1/2(3a-2)=
b)2/3(1,2+3x)=
c)k(3l+2m)=
d)-p(r-5s)=

Za poprawne rozwiązanie dam Najlepszą Odpowiedź!!!!
Z góry wielkie dzięki :)
A to zadanie jest w podr.Matematyka 1 (w starych str.161 zad.29)
A jeżeli możecie to rozwiążcie mi zad. 31 str.162 (ale to dla tych co chcą) :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:57:58+01:00
A) 1,5a-1
b) 0,8+2x
c) 3kl+2mk
d)-pr+5ps
2 3 2
2010-01-27T18:59:11+01:00
A) 1,5a-1=0,5a
b) 0,8+2x
c) 3lk+2mk
d) -pr+5sp
2 3 2
2010-01-27T19:02:31+01:00
A)1/2(3a-2)=1/5a-1
b)2/3(1,2+3x)=0.9+2.25x
c)k(3l+2m)=3kl+2km
d)-p(r-5s)=-pr+5ps



to było banalnie proste
2 3 2