Odpowiedzi

2010-01-27T19:00:30+01:00
Dlaczego nie jest tak jak powinnp być??
* Pani Jedwabińska jest zbyt zapracowana
*p.Jedwabińska dba o sprawy materialne swojej córki
* ojciec jest nieobecny w życiu córki
*mama zbyt mało czasu spędza z dzieckiem

Jak powinno być ??
* w mieszkaniu powinna być przytulna atmosfera
* rodzice powinni okazywać uczucia sobie i swojej córce
* p.Jedwabińska powinna kontrolować córkę
Jak jest??
*brak ciepła
*brak miłosci
*p.Jedwabińska poswięca więcej czasu pracy niż córce
Co zrobić aby było lepiej??
*rodzice musza spedzac z dzieckiem wiecej czasu
*rodzice powinni uczestniczyc w życiu dziecka
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Duli
  • Rozwiązujący
2010-01-27T19:02:08+01:00
W rodzinie Jedwabiński nie panowała rodzinna afera.Rodzice nie otaczali Aurelii miłością i nie stwarzali jej prawdziwego domu ponieważ dla nich ważniejsza była praca.Ewa nie liczyła się z uczuciami córki i niekiedy potrafiła się na nią gniewać.Wywołano jest to tym że rodzice którzy chcą aby ich córka miała wszystko zapominają ze to dziecko które potrzebuje miłosci .

Ich relacja powinna być bardziej rodzinna.Rodzice powinni mniej pracować i więcej czasu spędzać z córką.Powinni nauczyć się z nią rozmawiać i obdarzać ją większym uczuciem starać się stworzyć jej rodzinną atmosferę i okazywać miłość.Rodzice powiini mniej pracować
3 5 3