Odpowiedzi

2010-01-28T11:59:02+01:00
Głód i niezadowolenie z klęski na froncie spowodowały rewolucję i zamęt w Niemczech i Austrii władcy zostali pozbawieni swych tronów !!! Berlin, Wiedeń <korespondencja własna>
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T12:43:32+01:00
Rewolucyjny zamęt w Niemczech i Austrii.
Władcy pozbawieni swoich tronów!!!
Berlin,Wiedeń (korespondencja własna).
Głód i niezadowolenie z klęsk na froncie
spowodowały rewolucję w tych krajach.
Słychać niepokojące wieści, że w Niemczech
zaczyna dzielić i rządzić nazistowska NSDAP
(Niemiecka Socjalistyczna Partia) pod wodzą
Adolfa Hitlera. Czyżby kolejny koszmar dla
ludzkości? Nie wiadomo.

Co słychać w Rosji? Piotrogród.
Jak donoszą nieliczni korespondenci
w tym kraju od roku rządzą Bolszewicy
Włodzimierza Ilijcza Urbanowa Lenina i Josifa Wissorionowicza Dżugaszwiliego Stalina. Zaprowadzili oni całkiem nowe porządki społeczne i polityczne.
Trzeba na nich uważać.

Głos kobiet coraz silniejszy!
Kongres kobiet oświadcza: Nie
pozwolimy, aby naszą rolę ograniczano do
czynności domowych. Mamy swoje prawa!

Dla wielu radość - dla uczniów kłopot
Mapa Europy nieaktualna
Dzięki Układowi Wersalskiemu Polska
w końcu weszła na polityczne mapy Europy.
Wieści ze świata: Istnieje nowy kraj Jugosławia (dawniej Królestwo Serbów,
Chorwatów i Słoweńców) z prezydentem Josipem Broz Tito.

Pozdrawiam. Mam nadzieję, że pomogłem
18 4 18