Odpowiedzi

2010-01-27T19:01:50+01:00
I=1,25 A
t=10s
I=q:t
q=I∧t [po przeksztalceniu]
q=1,25 A ∧ 10 s = 12,5 C
Odp: Przeplynie 12,5 C ladunku.
2010-01-27T19:03:50+01:00
I- natężenie prądu = 1,25 A
t - czas przeplywu prądu = 10 s
g - ładunek = ?
I = g/t
g = It = 1,25 razy 10 = 12,5 C
odp
ładunek wynosi 12,5 C
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:05:37+01:00
Q=I*t=1,25A*10s=12,5C
ładunek 1 elektronu e=1,6*10^-19 C
n=q/e=12,5C/1,6*10^-19 C=7,8125*10^19 elektronów